05 června 2007

Finále čekoslovenské ESWC kvalifikace ve Vídni

První na řadě byla hra Warcraft 3, která se hned postarala o první velké překvapení. STELER totiž po zbytečném zaváhání Giacoma vyhrál 2:1 a vyřadil tak velkého favorita, který navíc obhajoval účast na ESWC 2005 (v roce 2006 u nás ESWC kvalifikace nebyla).

Jako druhý se hrál fotbalový Pro Evolution Soccer 6 ve které jsem zkoušel štěstí jako obhájce účasti i já. Bohužel jsem nepostoupil z vyřazovacích bojů, tak si to ve Vídeňském finále rozdali MessiaH a černý kůň gonZOo. Svoje kvality prokázal MessiaH, který gonZOo porazit v napínavém zápase 2:1.

Counter Strike 1.6 byl druhým strůjcem překvapení. FU.SK porazili další obhájce předloňské účasti DEFEATERS ve dvou mapách. V první de_inferno 16:6 a v druhé de_nuke 16:9.

Quake 4 je pro mě španělská ves a tak jen krátce. Krysa porazil Hawr1xe 2:0 ve třech nejlepších mapách.

Poslední Trackmania Nations nabídla prý nádherný souboj mezi světovou špičkou Tonim a hNDaVesem. Bohužel mi nešel stream, tak se musíte spokojit jen s chabým textem. Opět se jeli tři nejlepší mapy.

No, nezbývá, než volat sláva vítězům a prokázat čest poraženým. Tím to ale zdaleka nekončí. 5. července začíná v Paříži velké finále, kde budeme všem držet palce.

Žádné komentáře: